Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Gott slut och gott nytt år!

Publicerad 2009-12-31 18:47:56 i Vardagshändelser,

Det önskar Sol Viggo med familj!

Dagen till ära har jag fått något jättesmaskigt. Mina föräldrar smög med något inne på affären så jag fick inte se vad det var.
Vilken tur jag hade för det de smög med var nämligen JORDGUBBAR!!
Jag älskar ju det liksom.
Till sommaren måste jag skaffa mig ett jordgubbsland.

Ett fullt fat med jordgubbar


Jag satte genast igång att mola som bara jag kan

Det minskar i fatet



Snart slut

Efter ett fåtal minuter såg det ut så här:

Slut

Jag har gjort tabberas! som de säger på Emil-filmerna :-)

Gott nytt år på er mina kära läsare.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-12-31 22:55:39

Gott Nytt År på dej Viggo!

Till sommaren ska vi kalasa på färska jordgubbar.

Pussar från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela