Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nä du morsan, du kan inte gömma nått för mig inte!

Publicerad 2009-12-05 18:07:03 i Vardagshändelser,

Idag har mamma varit och handlat lite julklappar, typ bara mjuka....tråk-morsan!
Men själv så stannade jag hemma med pappa och han fick dra runt mig med boben runt hela hindriksheden.

Men så har jag varit lite nyfiken idag och snokat. Det lönade sig stort visade det sig.
Morsan har gömt mina träklossar och några pussel i garderoben. Rev ut alltihop när jag hittde det.

Se vad högt jag byggt!

Viggo har hittat sina leksaker som päronen gömt

Ifall ni inte kommer ihåg hur duktig jag är att bygga med klossar kan ni klicka --->HÄR<----
Och kolla på den tredje filmen.



EFTERLYSNING!

Vem äger denna svart halsduk och glömt den hos oss?

Hittegods

Vi har väl haft den på hatthyllan nått år eller kanske två, mina päron är senila och kommer inte ihåg.


 

Kommentarer

Postat av: Sol Madda

Publicerad 2009-12-06 12:00:26

Hmm va de där ja lagt den... Se det lönar sig med efterlysningar !! Va duktig du är viggo ! släktdrag de där med att rota ! Ja va nog värst av oss alla ! hihi KRam Moster madda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela