Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nytrimmad

Publicerad 2009-02-02 18:53:35 i Vardagshändelser,

Har börjat bli lite långhårig. Luggen hänger ner i ögonen på mig.
Så mamma måste "stryka den åt sidan" hela tiden.



Nja idag tröttnade mamma på det. Hon ville ju inte att min lugg skulle se avkapad och onaturlig ut men så kom hon på en bra grej. I katternas trimmlåda ligger det en effileringsax, den är "taggig" så ser klippet mer naturligt ut.

Så här fin blev jag när mamma trimmat mig med kattsaxen.



Men gud morsan!? Klippte du av så HÄR MYCKET?!?!





Förr en morgon så passade jag på att inventera lådorna i päronens byrå medans morsan var upptagen vid spisen. Hehehe....


Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-02-02 19:03:19

Haha du e då för rolig du Viggo och en riktig rackarunge också!



Måste bara säga att detta är då min favoritblogg!



Ta hand om päronen, o va snäll mot dem. Kramar fr Sol Elin

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2009-02-03 13:14:32

Kul!!

Men va snäll mot päronen!!



Du har blivit utmanad av mej :) Kika in min blogg å se vad det är.



Kram från Sol Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela