Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Oj, va grejer!

Publicerad 2009-11-02 21:58:42 i Vardagshändelser,

I lördags var vi till faster Linda o Erik. Vi var ut och kikade på deras hästar...gillar hästar men de är ju lite läskiga oxå :-)

Faster, Erik o jag

Oj vad de gillade mackor....hoppas de inte äter upp mina skor bara! :-O



På eftermiddagen medans jag sov middag for pappa ut till Våmhus och hämtade morbrors lego.
Ja, enligt mamma så är det hennes med för det låg då sådant i som hon lekt med som barn :-)

Det var en STOR låda med lego, tyvärr så hade locket inte suttit på riktigt så det var lite lortigt. Jag o mamma badade det och diskade det.
Kolla vilken skatt!



Dessa små plastdjur lekte mamma med som barn...undrar om de var dyra i inköp på 70-talet? De kanske var exclusiva och var 70-talets littlest pet shop?

70-talets littlest pet shop

Här är jag o NÄSTAN alla leksaksdjur som fanns i lådan.




Kommentarer

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-11-03 08:38:15

Åh vad kul dom där småbitarna ser ut ! Dom vill ja komma och leka med någon gång!!! Tror mamma har nå enstaka lego bitar här hemma. kan ju säga åt henne att spara dom. Idag har vi faktiskt det lite vitt ute. Mamma säger att sen när det är mycket snö ska vi låna morfars skoter och åka lite med. Du kan väll komma och prova du med ; )

Nu ska jag slita morsan från datorn så vi kan käka gröten och åka på kyrkis... KRam Halvar

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-11-11 17:29:21

jag har hittat nått du kan önska dig i julklapp av mamma o pappa =) Hehe



http://4.bp.blogspot.com/_MCB9cGMXm3U/Smhqk0xC7gI/AAAAAAAAAdA/gIKhXDgMf3I/s1600-h/coneat_lg.jpg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela