Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Feberfri

Publicerad 2009-09-06 11:27:21 i Vardagshändelser,

Idag var jag feberfri på morgonen, det är ju bra ifall jag kanske skall på dagis i morgon. Man måste ha varit febefri i minst 1 dygn innan man får komma tillbaka.
Så mina päron tänkte att vi skulle hitta på nått kul idag efter 2 tråkiga dagar. Men nej....då har jag ont i munnen för mina tänder växer så det knakar. Så jag har grinat o gnällt hela fm.
Så nu är det faktiskt synd om mig!

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-09-06 15:48:23

hej viggo

tänk va roligt när tänderna vuxit klart,det kanske blir ett par riktigt snygga huggtänder och tänk va man kan göra med dom då hoahahahaha......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela