Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Lördagsnöje i Venjan

Publicerad 2010-06-06 13:35:15 i Vardagshändelser,

Jag o pappa for till husvagnen medans mamma inledde saneringen hemma. Bäst att jag inte är där då när det yr omkring extra mycket katt-allergener.

Så jag har lek med Halvar, Martin o Morfar.

Kört lite traktor.
Det där är en gammal traktor. t.o.m mamma har suttit och lekt på den som barn :-)




Tyckte att traktorn såg lite "grå" o trist ut så jag pimpade den med några blommor.

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2010-06-07 18:04:04

Hej på dej Viggo!

Jag tycker jag känner igen den traktorn , den har jag nog kört några ggr i min ungdoms glada dagar :)



Ha det så bra kram från Inger

ps. nästa gång du ska på husvagns semester till Venjan kan ni väl hälsa på oss. ds

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela