Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

En sån dag!

Publicerad 2011-04-15 21:49:50 i Vardagshändelser,

Idag har det hänt mycket och jag har haft fullt upp.

Handlat skor och kläder med mamma, pappa och farmor.. Handlat mat.
Fick bl.a en snygg jacka.
Kvarterets hårding!!




Sen hade jag "plätt-lunch" med Halvar.



Mycket energi i plättar med sylt och grädde vilket var tur för vi skulle ute och leka.




Både rutschkana och sandlådelek gör en törstig så jag springer hem och hämtar lite saft till oss.



Sen kom Faster Linda, Erik, Ludde och farmor och fikade lite.

Ja, en sån dag! Riktig kul!

Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2011-04-16 22:17:58

Hej Viggo ! Jisses va kul vi hadde det ! Synd att jag skulle åka till farmor och farfar, annars så hadde vi ju kunnat busat i massor ! Men det kommer ju fler gånger eller hur ?? Super kul att åka rutchkana va de då och Liza tyckte det va kul att vara med då hon hittade en sten !! Vi syns nog snart igen du och jag !! Kram halvar

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2011-04-18 23:06:21

Vad kul ni har haft, sandlåda är väl roligt :P Det tycker jag också. Hihi. Spec o göra sandslott!



Ha det Bäst!

Postat av: Signe

Publicerad 2011-07-12 22:14:48

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela